Секојдневното работење на една компанија резултира со голем број на документи, дописи и извештаи. Сето ова значително ја отежнува и онака обемната и гломазна работа со која треба да се соочи секоја успешна компанија. Освен тоа, се зголемува и времетраењето и ресурсите потребни за да се води евиденција на сета таа документација кога ќе се земе во предвид дека согласно законските прописи секоја компанија треба да води евиденција и да го складира секој документ.
Со новите промени на Законот за данок на додадена вредност (Сл. Весник на Р. Македонија, бр. 177 од 01.12.2014) и Законот за архивско работење (Сл. Весник на Р. Македонија, бр. 95/12 и 41/14) се овозможува на компаниите да издаваат електронски фактури и водење на електронски деловодник. Електронскиот деловодник на Cube Systems е одлично решение за токму оваа пригода.
Софтверската алатка се состои од следниве главни функционалности:
- Заведување на документите во електронска писарница
- Категоризација на документите според тип
- Пребарување на документите врз основа на повеќе параметри
- Попис на сите документи од соодветен предмет
- Книга за пошта и книга за место
- Интерна доставна книга
- Попишување на документарниот материјал на кого му изминал рокот за чување и истиот треба да се уништи
- Попишување на целокупниот јавен архивски материјал создаден во електронска и печатена форма
Брошурата за софтверот можете да ја превземете овде
Корисничкото упатство за софтверот можете да го превземете овде
Демо верзија на софтверот
![]() |
|
Овде може да ја превземете демо верзијата на софтверот наменета за пробно тестирање на функционалностите на истиот. Напоменуваме дека, заради безбедносни причини, истата претставува .rar архива и за отпакување потребно е да поседувате програми за компресирање на датотеки (WinRAR, WinZip, 7-Zip и др.). За автентикација на демо верзијата на софтверот користите ги следниве информации:
Напоменуваме дека ова е само демо верзија и податоците кои ги внесувате во неа се подложни на промени и периодични бришења. Заради тоа Ве молиме да не внесувате и прикачувате валидни документи и доверливи информации. |
|
![]() ![]() ![]() |
Превземи |
Цени за користење на софтверот
1 месец
1.000* денари месечно
- користење на апликацијата за 1 месец
- Електронски деловодник
- Интерна доставна книга
- Книга за место
- Книга за пошта
- Попис на документи/записи
- Попис и опис на архивски материјал
- Техничка поддршка за 1 месец
- ** Мемориски простор од 1 GB
6 месеци
700* денари месечно
- користење на апликацијата за 6 месец
- Електронски деловодник
- Интерна доставна книга
- Книга за место
- Книга за пошта
- Попис на документи/записи
- Попис и опис на архивски материјал
- Техничка поддршка за 6 месеци
- ** Мемориски простор од 1 GB
12 месеци
600* денари месечно
- користење на апликацијата за 12 месец
- Електронски деловодник
- Интерна доставна книга
- Книга за место
- Книга за пошта
- Попис на документи/записи
- Попис и опис на архивски материјал
- Техничка поддршка за 12 месеци
- ** Мемориски простор од 1 GB
неограничено
30.000* денари еднократно
- неограничено користење на апликацијата
- Електронски деловодник
- Интерна доставна книга
- Книга за место
- Книга за пошта
- Попис на документи/записи
- Попис и опис на архивски материјал
- Техничка поддршка за 3 месеци
- ** Мемориски простор од 1 GB
* Цените се БЕЗ вклучен 18% ДДВ.
** За секој дополнителен 1 GB простор се доплаќа 300 денари (без 18% ДДВ) еднократно.